#xminta lebih...cukup lah setia...

Friday 8 February 2013

Fusion Production :)


Alhamdulillah...
Segalanya berjalan dengan lancar. even banyak gila event2 nak kena handle, esement nak kena tanggung,  hal2 kolej nak kena selesai (stiker un xbertambah lagi =,=') meeting2 pun tak terkire =.=' tak termasuk rindu kattt ummi abah lagi. Oke. tak pe. dah nak balik. :)

Back to da point. Alhamdulillah ya Allah...Kau permudahkan urusan ku. dan rakan2 production kami ^^
hope event2 yang kami handle berjalan dengan baik...bukan saja event2 lepas, event2 akan datang sekalipun. Dan selamanya dibawa dan diingati dalam keadaan yang baik. Walaupun ade gak sikit sbanyak masalah yang tak boleh nak dielak. Nak buat cam mana. Tak ada sesuatu pun kejadian yang akan datang dengan perfect,dari akar umbinya, pucuk, sesampai hasil ianyanya berbuah. semuanya perlukan usaha. (ambik...karangan bm form5 aq dah keluar...=.=')

Event yang dah berlalu: Induksi part1 slama 3 mlm.
                                   : Family Day Bukit Kinding.
Akan datang ? =.='; Mini Fashion Day. 
                             : Final Fashion Day.

Lagi 2 event besar nak kena handle dalam sem ni =.='.
Dannn.....walaupun baju production kite...ermm...? = AZAB. =.=' bazir je rm45.
Tapi...harap lepas2 ni...
Semuanya berjalan dengan baik. Dan harap tak ada yang merungut dan gaduh2 law dapat arahan pape pun. Kite usaha dan same2 buat utk markah production kite. (berpesan utk diri sendiri jugak...=.=')
Walaupun sampai skarang aq still tak boleh terima kenapa aq dapat jawatan yang agak susah tu =.='.

Tapi kata ummi...klau orang laen boleh percayakan akak. kenapa akak tak percaya kat diri sendiri?
Oke..bukan tak percaya kat diri sendiri ummi. Akak malas nak amek part benda yang bleh ganggu kerja2 akak je =.='

Tapi...kan hari tu Abah dan pesan...Tuhan tak akan membebankan kita dengan bebanan yang tak mampu kita tanggung.. Dan kalau dah amanah orang macam tu. Kita kena buat jugak. Lagipun tak ade benda dalam dunia nie senang...bukan tugas aq je susah. Yang lain pun ade kesusahan mereka sendiri. even, nak makan pun susah gak. kena masak. kan...*tetibe.

Series...walaupun penat. Tapi hepi jer handle budak2 yang datang dengan pelbagai ragam nie. Crew production kami pun berpuas hati walaupun sambutan budak2 nie mula2 cam sadiss. Bila dah join. Masing2 lupa nak balik. =.=' hope berbaloi lahh RM65 kite tu ye.

Bkn main seronok je dorang nie dapat jadi seniOr ye....^.^

Adik2 kumpulan aq yang sempoi dan sporting. ^.^ tak lupe + SOPAN. Thanks korang. Walaupun kumpulan kite tak menang tapi usaha kita tu boleh buat kita ingat memori hari ni sampai bebila...sekurang2nye dapat gak rasa mainan cam running man.  
Nombor 4 pun. Oke what. kan...

Para team Production yang gigih  ^.^
*si gemok mesti tak leh tinggal.

Tak lupe. Kolam ikan ni best. besar + dalam gile. Kaki tak jejak tanah.
=.=' Rindu nak mandi pantai depan rumah....
Dah.


Kolej pulak? hmmmm.....hope khabar angin KIM nak buang pelajar2 senior sem depan tu mainan jee =.=' Main nak buang cam tu je. Law bebudak tu duk kena histeria, senior2 gak dicari...=.=' Law pape event blok tak jalan? senior2 gak dorang salahkan. Law cam tu gayenye...pakat2  jadi part1, 2, 3 sokmo2 la??? =.=' ( tak paham aq dengan blok nih.... )

P/s:::: Papepun...Gud Luck Fusion Production. Tinggal beberapa bulan je lagi. Harap kerja2. Meeting2. Semua masa,usaha dan doa yang dikeluarkan tu berbaloi akhirnya. Amin...

No comments:

Post a Comment

m
e
s
s
a
g
e
 
Full design and Custom Blog Design by jiakreatifelt.com