#xminta lebih...cukup lah setia...

Friday 9 November 2012

Result! ^_^

Bismillahirahmanirahim...
Assalamualaikum w.b.t...
Peace yo :) huhu semalam hari yang dinanti-nanti dah pun berlalu. Nak update entry semalam tenet pulak emosi2 je =.= Semalam ape? Result utk budak2 uitm la. Erm...Alhamdulillah berlalu nya ia dengan keadaan baik. Syukur sangat-sangat-sangat. Segala rezeki dan dugaan pemberianNya pasti ada hikmah ^^
Tahniah gak kat kawan2 yang lain...yang berjaya :) Jangan lupa berterima kasih diatas pemberianNya.
Buat yang tak berjaya. Jangan putus asa. Usia masih muda...teruskan berusaha. Kalau kita berusaha sungguh-sungguh, kejayaan yang setimpal pasti akan dapat. 'What u give, is what u get.' Namun...jangan lupa dalam kita berusaha, berserah juga kepada Allah. Kalau kita menjaga hak Allah. Allah pasti akan menjaga hak kita :) insyaAllah...mohon segala urusan dipermudahkan. (nampak tak motivated aku terserlah disitu).uhu

Dan result aku? Alhamdulillah tak mengecewakan :) Terima kasih Ya Allah...ape yg aku harap-harapkan akhirnya dapat jgak...mula-mula dapat tahu sries tak prcya. Lama-lama terima jugak dengan rasa gembira :) terima kasih sangat sangat kat kawan2 yang banyak membantu. beri semangat dan lain2 :) Jasamu dikenang~series aku tak akan pernah lupe.
Aku gembira. walaupun sedikit terkilan sebab aku still tak boleh lawan result abang aku. Dekan tiap-tiap sem. =.= Abah pulak dengan eksaited nye suruh aku antar msg kt abang. Dah la abang tu jenis macam tu... Err...memandang kan aku ni anak yang taat. Aku ikut la permintaan abah tersayang tu...

Abg, aq dpt dekan.3.7 (abh sruh bgtaw)

sent. tak lama lepas tu dy balas

so? aq puas dh dpt dekan.

See abah? malu orang. =.= Nasib baik msg tu orang ada cakap (abah suruh bagitau) kalau tak? tak ke lagi malu disitu...
to abg: Ok, Fine. kaw nk poyo dengan aku...


Apa-apa pun tak kisah la...janji aku dapat bagi apa yang umi nak :) Umi syg~thanks selalu doakn utk anakmu ini :) Semoga hari-hari yang mendatang lebih baik daripada ni ^^ insyaAllah...


to : Fara Afikah: Terima kasih yang teramat2 sangat, fara selalu ade ngn nadia, bgun jatuh nadia sem lepas, fara byk bgi semangat n tunjuk aja. Sries, kalau semalam fara ade kt nadia, nadia nk pelukkk fara kuat2. hee...suke sangat. xsangke pun ada gak. Tahniah jugak atas result fara :) 3.98!!! mmg dasyat la otak fara, hee. Nadia harap, InsyaAllah sem depan 4.0! Amin...

to : Nurin Farahiyah: beb, tahniah...mmg dasyatlah beb! hee...rugi gila rasanya orang klua awal time vcl tu =.= klau tak boleh A jgk sbjek tu...ape-ape pn beb dh buat yang terbaik...mmg ye layak dapat tu ^^ tahniah sangat sangat sangat :) Sem depan kite buat lagi baik beb! and trime kasihhhh jugak selalu n always ade dengan orang time susah and senang ^^. (sweet x org?)aha

to : Farah Ain : yuiy syg~tahniah...:) apa-apa pun yuiy dah buat yang terrrrbaik...^^ yuiy selalu brusaha buat walaupun susah macam-macam mana pun kerja yuiy masa tu. Nadia suka tengok semangat yuiy. And yuiy bizi cm mana pun yuiy tak pernah lupa kawan2. Nadia mntak maaf kalau ada salah ngn yuiy sem lepas. Antara sedar ataupun tak, nadia mntak maaf. Hope sem dpn kite dpt brusaha bersama-sama lg ^^ trima kasih yuiy~

to : NurAqilah : mak...terase cam makin hari makin jauh ngn mak. tapi walau cam mana pun, hope persahabatan kita xputus. Take care mak...

buat kawan2 yang lain...tahniah...n yang kurang berjaye. Kita usaha lgi...insyaAllah ada rezeki dikemudian hari nanti :) yang penting, jangan putus asa...
bubbye~

p/s:: hepi2 jugak nadia weh...nazar jgn lupe buat! 

8 comments:

m
e
s
s
a
g
e
 
Full design and Custom Blog Design by jiakreatifelt.com