#xminta lebih...cukup lah setia...

Friday 30 November 2012

Selamat Tinggal Cuti ='(

Assalamualaikum w.b.t...
Lame yang amat sangat rasanye tak update n3 kat blog comel nie ^^ oke,agak perasan disitu.
See? Tajuk...fuh...syahdu gila...:'( Tetiba malam ni terbuka hati nak update and conteng sedikit sebanyak cerita pasal diri ini.^^ tak nak bace tak pe.xpaksa langsung.series.xde paksaan.hahaha
Esok dah nak balik UiTM. em...kalau dekat2 je tak pe. tak jejas langsung perasaan ni. Tapi agak jauh. tu la yang malas sangat nak fikir =.=
Esok bas tolak pkul9.0o malam kat stadium runtuh.k.trg. jOm pakat ramai2 antar aku balik u...bikin mOod sedihhh! =.= balik dalam keadaan terpaksa dan rela. demi meneruskan cita-cita dan impian. *wah...mai semangat lain tuh.=.=
Aku tak pasti lepas ni aku ada masa tak nak update n3 baru dalam blog tersayang ni...=.='
Em.. Ada sorg budak tu dah smpai kat perak hari ni. Untung la bwk krete sendiri...kite naik bas je...pape pun...Alhamdulillah,dy selamat sampai ^^

Malam ni...aku? kemas barang lah jawabnye. Esok mesti bizi. bizi la sangat kan...cam orang penting je bunyinye. Nak gi tengok tok jap. Nak gi isi mase ngn Family maksu lagi ngn 2org budak kecik tu. Dan paling penting nak selalu ade ngn umi dan abah...uhux sedih la pulak rase malam2 ni. :'( Imbau2 balik masa cuti ni aku rasa cam nak patah balik pada awal-awal cuti...Cam tak banyak aku habiskan cuti dengan berfaedah =.=tido je manjang. cme last2 ni Alhamdulillah. aku berkesempatan menghabiskan cuti sebaiknya....aku puas dan mungkin tak akan terkilan bile dah balik sane nanti dan sibuk ngn kerja2 baru. ^^

habiskan waktu pagi tu dengan jogging with ummi abah...adik2 dan 2spupu tersayang :) (dah jogging.tapi berat aku naik gak 2kilo cuti ni =.=')

sayang budak ni sangat2. dah macam adik sendiri plak...^^

pergi jalan2 rumah ayah ngah jugak...^^ melawat ladang kambing dan ladang sayurnye...*untungla ummi ngn maksu...xpayah gi cameron.semua dapat free kat ladang ayah ngah.dieorang kebas licin tak pandang kiri kanan.

time tu aku dan adik2 lain? main2 je puas-puas...^^

cuti ni agak banyak kali jugak aku habiskan masa kat ni...makan hotplate! fuhh yang amat sedap. nanti duk sane susah dah nak makan ni....:'(

dan yang pasti...cuti ni aku rasa sangat suke bile dpat layan kerenah 2orang budak kecik ni...^^ almaklum lah.kite takde adik kecik. adik orang pun jadi lah...duk perak nanti mesti rindu gile nak main ngn budak budak ni....:'(

dan yang terlebih pasti...cuti budak kat atas ni banyak diisi dengan tido. malas kemas rumah. makan banyok. esement buat last minit. ngadap fb je kerje. + novel juge.
 dan  habiskan masa dengan 'rawatan kat muke'. 
*jgn tanye apebende tuh. Buat2 faham sendiri kalau terperasankan sesuatu yang agak pelik.aha.

p/s:::aku malasssssssss yang amat sangat kemas barang-barang nih!

1 comment:

  1. haha..sama la. tapi kalau bab mengemas barang nak balik rumah mmg trlebih rajin. xD
    gud luck ye! :)

    ReplyDelete

m
e
s
s
a
g
e
 
Full design and Custom Blog Design by jiakreatifelt.com