#xminta lebih...cukup lah setia...

Wednesday 7 November 2012

Waiting For Result! =.=

Hi! Assalamualaikum w.b.t...
Erm...hari ni aku neves gila. Kepala otak ni duk fikir pasal result je...=.= Lagi 2 hari. Lama gila rasanya. Dah puas aku bangun, tido, kesana, kemari, bukak peti, tutup peti, tengok jam, drawing, bace novel, bukak fb, tutup fb, bukak blog, tutup blog, twitter xbukak2. malas. umi pun dah petak tengok aku macam orang hilang laki. Oke, lupe, aku belum kawin.
Aku harapkan result keluar nanti dengan keputusan yang baik....

plissssssslah result. be nice to me!

tapi.walau macam macam mana pun keadaannya nanti aku harap aku bleh terima baik buruknya kputusan tu dan redho dengan ikhlas hati. 
Dan harini...aku berjaye menconteng 3buah lukisan. Yang aku sendiri tak pasti siapa sebenarnya aku lukis...=.=gaye lukis cam pasrah je...nak sangat masa tu berlalu dengan cepat. Umi cakap kalau nak masa tu pantas berlalu tanpa kita sedar, buat sesuatu yang kita suka sangat buat. Dan kita tak akan sedar masa tu berjalan. tup tup dah pukul dot. dot. cam tu la lebih kurangnya. Cam betul gak umi cakap. Selain baca novel apa yang aku suka buat? Lukis la kot. Berbalik pada lukisan lukisan tu:

*yang ni adik aku cakap cam selena gomez. =.= aku pun tak tahu mata dia rabun macam aku ke tak. Batang hidung selena gomez pun aku tak nampak dalam ni. 

*yang ni sesuka hati aku je. Macam aku fail sikit nak realkan rambut. =.= hidung dia pun cam kemik. 
p/s : Anggap je aku lukis awek cun baru sudah langgar dinding.

*Dan yang ni. no komen. rase nak lukis sorang tu. tapi cam tak jadi. Sebab? em...Tak sungguh-sungguh kot. =.=

Oke. tu je. yang aku duk terfikir-fikirkan sekarang ni...masa tu. MASA!!!!!!
CEPATLAHHHHH BERLALU!!!
ni la yang membuatkan aku nak start emosi ni........

bubye.

p/s : eh...lupa nak pesan. jangan lupa doakan result aku cOmey2 neh. :) sesiapa yang doakan aku bagi monyet comel. Korang nak berapa ekor? 3 cukup? nah...:) tq!

13 comments:

  1. cntik potret yg adik lukis..
    tQ coz follow akak..^_^

    ReplyDelete
  2. tQ sudi datang jenguk sini ^^

    ReplyDelete
  3. nice lahh :) singgah n follow u .. eh, nk tnya ..apa tjuk lagu blog awak ni ?thanks follow me :D

    ReplyDelete
  4. wahhhh lawanya. Btw goodluck sis :')

    ReplyDelete
  5. si rama2: tjuk lgu ni YOU-jannah Alia :)

    yg lain: thnks dtg jenguk n d0akn nadia ^^

    ReplyDelete
  6. giler awesome melukis..all the best for result..same lah kite..result esok kan :D btw done follow sini ^^ follow me back kalau belum

    ReplyDelete
  7. Okayy, untuk akak kite yang comel nie.. Wish your luck kak ! Doakan kejayaan kite dalam SPM 2012 kay, thanks :D Last but not least, lukisan akak cantik, menawan hati.. cehhh~ salam perkenalan akak nad, hehe~

    ReplyDelete
  8. bestnye. pandai melukis . cantik. teruskan usaha :)

    ReplyDelete
  9. pndai awak lukis dear :) muni follow sini . .

    ReplyDelete
  10. Much better than me, wuahaha XD.. sangat lah lawa

    ReplyDelete

m
e
s
s
a
g
e
 
Full design and Custom Blog Design by jiakreatifelt.com